خدمات حرفه ای ما

خدمات حرفه ای ما

مجموعه بازی هفت سنگ

بازی همواره و در همیشه تاریخ وجود داشته است بازی همزاد و همنشین همیشگی نوزادان،کودکان ،نوجوانان ،جوانان و سالمندان بوده است.بازی منبع شادی و لذت است و انسان را از دنیای کار دور و اورا سرگرم می سازد.بازی خمیر مایه اندیشه و تفکر بوده و هر فرد برای رشد ذهنی و اجتماعی خود نیازمند اندیشه و تفکر است.

کافه کارآفرینی

کافه کارآفرینی حال خوب در راستای اهداف و بهبود اکوسیستم کارآفرینی ایجاد شده است ما درکافه حال خوب به دنبال فضایی نوآورانه و مبتنی بر روابط سازنده بین فعالان و بازیگران اکوسیستم استاتاپی و کارآفرینی هستیم.به گونه ای که زمینه سازراه اندازی ، توسعه و بسط استارتاپ ها باشد.شناخت منتورها ، مربیان وکارآفرینان برتر و حضور آنان در برنامه های کافه باعث رونق و رشد صاحبان ایده و تیم ها خواهد شد.

باشگاه خلاقیت

باشگاه نسل سوم  خانه خلاق و نوآوری حال خوب واسطه ای میان دانش آموزان ،دانشجویان ،پژوهشگران،اساتید دانشگاه ،فرهیختگان ،خلاقان ،کارآفرینان و سایر مردم و خانه خلاق است، در حقیقت هدف از ایجاد باشگاه ، آشنایی با حوزه‌های  مختلف در صنایع خلاق و بهره‌گیری بهینه و پایدار از منابع است.این باشگاه ازکلیه علاقمندان عضو می‌پذیرد و با گرفتن حق عضویت، خدماتی را برای اعضاءپیشنهاد می‌دهد…

عضویت

فضای کار اشتراکی و سرمایه اولیه

فعالیت در محیط کاری با حضور افرادمتخصص و نگرش های متفاوت فرصت کم نظیری است تا با اشتراک دانش و تجربه،فضایی پویا و هم افزا بوجود آید.با توجه به زیر ساخت های فیزیکی و ارتباطی لازم و به منظور کاهش هزینه های صاحبان ایده و تیم ها  در مرکز شتابدهی سلامت بنیان حال خوب طی قرادادهای جداگانه امکان استفاده از یک میز کار، اتاق مستقل ، اینترنت ،پرینتر و…فراهم شده است.

متخصصین و منتورینگ حال خوب

منتور (Mentor) و منتورینگ (Mentoring)، یکی هزاران اصطلاحاتی است که در زمینه فعالیت‌های استارتاپ و دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود. همسو با گسترش کسب‌وکارها و فعالیت‌های استارتاپی، اهمیت منتور و تاثیر آن در پیشرفت کسب‌وکارها کاملا محسوس می‌باشد. از این رو شرکت‌های بزرگ و کوچک در بازار، خواه و ناخواه برای بهبود عملکرد کسب‌وکار خود باید برنامه‌های رسمی منتورینگ را اجرا کنند.

اسامی منتورینگ

آموزش و مشاوره

تعیین نیازهای آموزشی  و مشاوره ای اولین گام در جهت اجرای مفید و هدفدار توسعه کسب و کار دانش محور می باشد.خدمات آموزشی در حوزه کسب و کار ،مدیریت مالی، بازاریابی ،تبلیغات و…..متناسب با مراحل شتابدهی تیم ها  طبق تقویم آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان متخصص مرکز شتابدهی سلامت بنیان حال خوب در طول دوره استقرار تیم هاارائه می شود.خدمات مشاوره ای با بهره گیری از مشاورین متخصص در زمینه های حقوقی ،اقتصادی ومالی،برند سازی ،فروش و…..با توجه به درخواست تیم ها توسط مرکز شتابدهی در طی دوره استقرارانجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *